::: صفحه اصلی - ::: وبلاگ سیمبیا

این وبلاگ رو طراحی کردم تا به وسیله اون بتونم اطلاعاتم رو با شما کاربران به اشتراک بذارم. منتظر نظراتتون هستم

::: صفحه اصلی - ::: وبلاگ سیمبیا

این وبلاگ رو طراحی کردم تا به وسیله اون بتونم اطلاعاتم رو با شما کاربران به اشتراک بذارم. منتظر نظراتتون هستم

اس ام اس ... SMS جدید

اس ام اس عاشقانه :

توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم، یکی تو که هیچ موقع عشقم  رو ندیدی، یکی من که کسی رو جز تو ندیدم


بوسه اختراع طبیعت است برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست


می نویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار


اگه تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ،قلب کوچیک من.


هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد.


دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواضبت کنداماوقتی رسید توخواب بودی زود برگشت وگفت هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد


تقدیم به چشمی که اشکش منم، تقدیم به اشکی که غمش منم، تقدیم به شمعی که پروانه اش منم، تقدیم به گلزاری که گاش...تویی.وتقدیم به عشقی که عاشقش منم


همه واسه عشقشون گل میفرستن،من مونده ام که واسه گلم چى بفرستم

 


اس ام اس جالب و با حال :


میدونی فرق تو با میرزا نوروز چیه؟
اول پول داشت کفش نمیخرید
تو گوشی داری اس ام اس نمیدی!
 
 
لپتو بیار جلو
?
?
?
?
?
تا ??? هم بشماری از بوس خبری نیست...
 
 
( . | . )
  ) . (
  ( v )
  | /
عکستو وقتی تو حموم بودی گرفتم
اگه اس ام اس ندی سند تو آل میکنم!

 

صداقت خواستم داشتی ,مهربانی خواستم داشتی ,عشق خواستم داشتی , قور قوری جون گل کاشتی هر چی که خواستم داشتی تقدیم به قورباغه ی زندگی من...

 

 

اس ام اس نصفه شبی:
شرمنده این موقع اس ام اس می زنم.یه سوال برام پیش اومده.اگه امروز دمای هوا صفر درجه باشه و دمای هوای فردا دو برابر امروز سرد بشه،دمای هوای فردا چند درجه است؟

 

اس ام اس انگلیسی :
 
is one who walks in
when the rest
of the world walks out.
یک دوست واقعی اونی هستش که وقتی میاد  که تموم دنیا از پیشت رفتن.

life is a road and you are its passengers so , be careful about the value of your times , maybe you wont be in the road tomorrow
زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم

I have 3 friends!
SUN,MOON,YOU!
I want:
SUN for days,
MOON for nights,
BUT
YOU for always!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد