::: صفحه اصلی - ::: وبلاگ سیمبیا

این وبلاگ رو طراحی کردم تا به وسیله اون بتونم اطلاعاتم رو با شما کاربران به اشتراک بذارم. منتظر نظراتتون هستم

::: صفحه اصلی - ::: وبلاگ سیمبیا

این وبلاگ رو طراحی کردم تا به وسیله اون بتونم اطلاعاتم رو با شما کاربران به اشتراک بذارم. منتظر نظراتتون هستم

Need For speed - Street pro

نسخه جدید Need for speed منتشر شد

Need For Speed - Street pro

با سلام به همه بر و بچ NFS باز
هنوز نیومده به بازار پس حول نشید
قراره تا پائیز بیاد به بازار

 

 

من که خیلی حال کردم
احتمالا از کربن خیلی قشنگ تر باشه
قراره روی: PS2 | PS3 | PSP | X360 | DS | WII | PC بیاد
این هم لینک GameSpot که چند تا trailer هم داره برای اونهایی که میخوان ببین:
http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeedprostreet/index.html 
سیمبیا

بدی و ایراد این نسخه از بازی دیگه توی خیابون نیست و باید توی پیست مسابقه بدید. به خاطر همین این ایراد رو بهش وارد کردن. هنوز هم جزئیات سیستم مورد نیاز برای این بازی رو اعلام نکردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد